Designerska, inkluzywna, tęczowa kartka artystyczna - ‘Love always wins’
Opis
Binarne podziały, funkcjonujące w wielu aspektach naszej rzeczywistości, niejednokrotnie ograniczają i hamują ekspresję uczuć. Jednak można próbować rozegrać to inaczej. Każdy może utożsamić się z dowolną figurą i rozegrać swoją własną, unikalną (niebinarną) partię. Oto szachy ponad podziałami! Homo, bi, hetero, non-binary, queer, poli - ta kartka jest dla wszystkich!
Dostępne są także inne wersje wzorów z szachowej serii: ‘Love always wins’ - ‘Two Queens always wins’ i ‘Two Kings always wins’.
- Składane, wykonane z chorą dbałością o najmniejszy detal kartki, dostępne w limitowanych nakładach.
- Pakowane w ozdobną kopertę i folię z niespodzianką (miłą!).
- Puste w środku (ale nie metaforycznie) i otwarte (dosłownie i w przenośni) na wszystko co masz do przekazania drugiej osobie (lub sobie)!
- Naładowane dobrą energią!
- Dla każdego coś miłego (niezależnie od płci, orientacji i innych wariacji).
Autorką kartek jest artystka Kaja Bogaczewicz (@kajabogaczewicz) - ilustratorka, psycholożka i designerka, twórczyni Inkluzywnej Sztuki dla Refleksyjnych, tworząca m.in. tęczowe (LGBT+) plakaty, kartki i naklejki oraz ilustracje na zamówienie.
Papier i ekologia
klasy premium (A++), wyselekcjonowany, satynowany, elegancki, długowieczny, o wysokiej gramaturze, białości i doskonale gładkiej powierzchni, bezdrzewny, produkowany zgodnie z najwyższymi standardami ochrony środowiska (certyfikaty FSC®, Green Range, EU Ecolabel, CO2 Neutral)
Tusz
najwyższej jakości, gwarantujący idealnie wysycone kolory, odporny na ścieranie i starzenie (nawet Twoje)
Wymiary
14x14cm (złożona), 14x28cm (rozłożona)
Zaprojektowane i wyprodukowane lokalnie i ekologicznie w Polsce.
Idealne jako pomysł na tęczowy prezent (dla kogoś lub siebie) na walentynki, urodziny, imieniny, rocznice, zaręczyny, ślub (również jednopłciowy), paradę, Pride Month, czy bez okazji! Związki partnerskie tuż tuż!
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.